Het begin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tandartsen Dispuut Olifant - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tandartsen Dispuut Olifant - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: John

Blijf op de hoogte en volg Tandartsen

17 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Na een succesvol Lustrum eind 2007 meegemaakt te hebben in Nijmegen met dispuut Olifant, waarin extra aandacht gevraagd werd voor het Elandsdoorn-project ( www.elandsdoorn.com ) van reunist Hugo Tempelman, hebben Geert Bossers en John Bongers besloten om niet alleen geld te doneren, maar ook daadwerkelijk fysiek te gaan participeren in het tandheelkundige project Stichting Ngwenya ( www.ngwenya.nl ). Wij gaan van 29 mei t/m 14 juni 2 weken werken in Elandsdoorn. Wat ik begrepen heb is dat 1 tandarts in de kliniek werkt en de andere scholen gaat bezoeken met een tot tandartsbus omgebouwde vrachtwagen. Wij hebben er veel zin in.

• 18 Mei 2008 - 16:00

Frank:

Geert, heel veel succes ook namens Emmy, Klaas, Marieke en Karlijn. Groet, Frank

• 19 Mei 2008 - 08:46

Greet:

Geert en natuurlijk ook je compangnon veel succes.
    je tante!!

• 21 Mei 2008 - 21:10

Brigit:

Ha Geert en John,

Heel veel plezier en voldoening van je werk in Elandsdoorn.
    Vergeet niet om Hugo en Liesje flink te knuffelen namens mij! En geniet van het prachtige land en de fantastische mensen daar!

Liefs,

Brigit

• 30 Mei 2008 - 14:26

Arie Martin :

Beste John, Veel lering ende vermaak. Ik waardeer mensen die verder denken dan hun eigen leven.